Pazartesi, Eylül 14, 2009

Betülce türlü :))

Pilavin yanina aslinda kuru fasulye düsünmüstüm ama esimin israri üzerine bu yemegi yaptim. 2-3 ay önce evdeki malzemeleri degerlendirmek için yapmistim bu yemegi. Esim anlasilan çok begenmis ve yogun istek üzerine bir kez daha yapildi :)

Malzemeler:

  • 1 sogan
  • 400 gr kusbasi dana eti
  • 700 gr brüksel lahana
  • 350 gr mantar
  • 2 adet kirmizi biber
  • 1 adet yesil biber
  • 1 adet sari biber
  • 1 y.k. salça
  • su
  • tuz
  • siviyag
  • 1 et suyu tableti

Yapilisi:

Siviyag ve soganlarimizi tenceremize ekleyip kavuralim. Etlerimizi koyup pisirelim. Bir baska tencerede brüksel lahanalarimizi haslayalim. Diger malzemelerle beraber pisince çok yumusak oluyor diger malzemelerimi o yüzden ayri bir tencerede hasliyorum lahanalari. Etlerimiz pisince jülyen dogradigimiz biberleri ekleyelim. Mantarlarimizi da çok küçük olmayacak sekilde dograyip ekleyelim. Malzemelerimizi biraz kavuralim. Salçamizi ekleyip tekrar karistiralim. Arzu ettigimiz miktarda sicak su ekleyelim. Tabletimizi koyup tuzunu ayarlayalim. Kaynayinca haslanmis lahanalari ekleyelim. 2/3 dk kaynattiktan sonra yemegimiz hazir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)