Pazartesi, Mayıs 11, 2009

Pudingli Kedidili Pasta

Malzemeler:
  • 1 paket kedidili bisküvi
  • çilek aromali puding (ben Basak marka kullandim)
  • 1 c.b. süt (islamak için)
  • ceviz
  • hindistan cevizi

Yapilisi:

Kedidili bisküvilerini süt ile islatip dikdörtgen bir kabin içine siralayalim. Pudingimizi paketin üzerinde yazdigi sekilde pisirelim. Yarisini kedidili bisküvilerin üzerine yayalim. Elimizle çok küçük olmayacak sekilde parçaladigimiz cevizleri serpistirelim. Üzerine bir kat kedidili daha siralayalim. Bunlari islatmamiza gerek yok çünkü puding sicak oldugu için bisküviler sertligini kaybediyor zaten. Kalan pudingimizi her tarafi kapatacak sekilde dökelim. 1 saat kadar buzdolabinda bekletelim. Servise almadan önce hindistan cevizi ve ince çekilmis ceviz ile süsleyebilirsiniz. Afiyet olsun :))

16 yorum:

  1. canım eline sağlık çok güzel görünüyor süslemeside çok hoş olmuş afiyet olsun çok öptüm..

    YanıtlaSil
  2. yine döktürmüşsün.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. Çok nefis ve çok hafif bir pasta olmuş canım..Görüntüsünede bayıldım..Afiyetler olsun..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @Eyerhagu; Tesekkür ederim canim begendigine sevindim :))

    @Eylem; Eylemcim :))

    @Damak Tadi; Evet gerçekten çok hafif bir pasta. Yorumun için tesekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım
    tam benlik hafif bir pasta..

    YanıtlaSil
  6. @Sengülce; O halde bir parça gönderiyorum sanaa :))

    YanıtlaSil
  7. BİR DİLİM ALDIM BENDE SANADA AFIYET OLSUN CANIM

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Betul Hanim
    Sayfaniza tesaduf ugradim. Blogunuz cok tatli olmus, ayrica sizde oylesiniz gordugum kadariyla cok cici bir evhanimi..
    Bana da ziyarete beklerim
    SEVGILERIMLE...

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik canim hic denemedigim bir tat cok harika gorunuyor mmmm...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık betülcüğüm...bende çok severek yiyiyorum kedili dili pastayı...öptüm seni...ne zaman başlıyorsun işe???

    YanıtlaSil
  11. @Banu; Tesekkúr ederim Banucum. Hem ziyaretin hemde iltifatlarin için :)) O senin tatliligin..

    @Mutfaktaki Zaman; Denemeni tavsiye ederim canim yiyenler çok begendi :))

    @Birsence; Canim basladim üçüncü haftaya girdim bile isimin :))

    YanıtlaSil
  12. dogrudur canim:)) evet ben FRANSA'dayim gelin geldim 4,5 yil oldu...
    bi gun yolun duserde gecersen ugra beklerimm:)))
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir pasta olmuş ellerne sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. @Mutfaktaki Zaman; insaAllah düserse ugrarim mutlaka. Seninde ayni sekilde eger yolun düserse kapimi çalmadan geçme :))

    @Zehra Gürgen; Tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. süslümeye bayıldım ben tattan önce göze hitap eden yiyecekleri beğeniyorum bence herşeyin biraz al benisi olmalı

    YanıtlaSil
  16. pudingi üzerindeki tarife göre hazırlayıca pasta için cıvık olmuyormu güzel dilimler halinde kesiliyormu?
    kaç cmlik borcam acaba?

    YanıtlaSil

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)