Pazar, Mayıs 10, 2009

Anneler Günü

.......HiÇ KiMSE TUTAMAZ YERiNi.......

5 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun canım.daha nice anneler günün mutlu ve sevdiklerinle beraber geçirmen dilegiyle.sevgi hep yanında olsun.

    YanıtlaSil
  2. canım annenın ve senın bende kutlarım gününü allah hayırlı evlat versin inşallah sanada bu arada işe girdin sanırım fazla ugramıyorsun sayfana hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  3. @Eylem; Eylemcim güzel dileklerin için tesekkür ediyorum canim.

    @Lemaninignesinden; Canim insAllah hayirlisi :)) Çalisiyorum evet, geçen 2 hafta yogundu yavas yavas geri dönüyorum ama :))

    YanıtlaSil
  4. Anneler günün kutlu olsun Betül'cüğüm..


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. @Damak Tadi; Tesekkür ederim canim seninde :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)