Salı, Mayıs 05, 2009

Mantarli spagetti ve yaninda diet kabak :)))

Malzemeler:
  • Yarim paket spagetti
  • 300 gr kültür mantari
  • 3 adet orta boy domates
  • Siviyag
  • 1 t.k. domates salçasi
  • 3 dis sarimsak
  • Arzuya göre kabak
  • Tuz
  • Dereotu

Yapilisi:

Spagettileri haslamak için tencereye alalim. Tavada dogradigimiz mantarlari kavuralim. Küp küp dogradigimiz domatesleri ekleyip birlikte soteleyelim. Salçamizi ekleyip karistiralim. Arzuya göre dereotumuzu ve tuzumuzu ekleyelim. Hasladigimiz spagettilerin suyunu süzdükten sonra hazirladigimiz sosu ekleyip karistiralim. Üzerine sarimsaklari küçük küçük dograyalim. (Ezip ekleyebilirsiniz ama ben bu yemekte böylesini daha çok seviyorum.) Karistirip bir kenara alalim, makarnamiz hazir. Halka seklinde ince ince dogradigimiz kabaklari tost makinasinin arasinda pisirelim. Makarnamizin yaninda servis edelim..

12 yorum:

  1. merhaba canim merak icersindeydim neler yapiyor diyee donusun muhtesemmm desem abartmis olurmuyumm;))harika bir goruntu servis superrr ellerine saglikk canim opuyorumm

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canım..

    Izgara kabaklarla makarna nefis olmuştur..Kabak en çok sevdiğim sebzelerin başında gelir zaten..Ellerine sağlık canım..



    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. @Mutfaktaki Zaman; Canim benim tesekkür ederim :) Çok yogundum dügünümüz vardi kosusturduk biraz ama burdayim simdi :))

    @Damak Tadi; Hosbulduk :)) Evet, çok basit ama tadi o kadar güzel ki :)) Sevgiler benden canim öpüldün..

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin güzelim.makarnaya bayılırım.her türlüsüne hayır diyemeyecegim bir lezzet.

    YanıtlaSil
  5. gönderdiğin destek mesajı için çok saol arkadaşım gercekten tanımadığım insanlarla dost oldum bu blog sayesinde beğer bana benzeyen benim gibi düşünen ne çok dostum varmış çok teşekkür ederim kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  6. @Eylem; Hosbulduk bende makarnayi çoooook severimmm :))

    @Papatya; Rica ederim canim.. Birazcik destek olabildiysem ne mutlu bana :)))

    YanıtlaSil
  7. çok şık bir tabak. yaa ben yemekleri asla böyle şık sunamam..
    ellerine sağlık
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık şekercim....kabağıda spagettiyide çok severim...öpüyorum seni...mutlu bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. @Zehra Gürgen; Tesekkür ederim. Tabii ki sunarsin çok basit bir sunum benimkisi :))

    @Birsence; Canim benim tesekkür ederim bende sana mutlu bir hafta sonu diliyorumm :))

    YanıtlaSil
  10. bende bayılırım ızgarada yapılmış kabak a eşim güler bana buda yenirmi diye bide hep senden başka bu kabak ı böyle yiyen varmıdır diye söylenir yarın bakkkk varmış diyecem sana afiyet olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  11. bu arada hayırlı birr hafta sonu geçirmeni dilerim( istanbul dan sevgiler)

    YanıtlaSil
  12. @Papatya; Bende yaparken esim begenirmi acaba diyordum ama o da çok sevdi kabagin böylesini :) Senin de haftasonunu gúzel geçirmen dilegiyle :))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)