Salı, Mart 31, 2009

Tekrar Burdayim.. :)

Merhabalar Arkadaslar.. Sizinde benim kadar güzel bir haftasonu geçirdiginizi umuyorum :) Sözü uzatmadan haftasonu annemin bizim için hazirladigi bizim meshur böregimize geçiyorum... Çok sevilen bir börek türüdür bizim ailede.. Her isteyene göre degisik harclar hazirlanip içi doldurulur.. Ispanak, Mantarli, Patatesli, Peynirli, Yumurtali vs. Çok fazla zamanim yok o yüzden tarifini aksama birakiyorum. # Dün aksam verecektim tarifi ama bugüne kaldi birazcik halsizligim üstümde hasta gibiyim sanki :)) Hamuru ailenizin nüfusuna göre hazirlayin. Un, su ve birazcik tuz yeterli hamurumuz için. Kalinca ne yapariz diye de korkmayin. Özellikle patatesli olan böregi kalinca tost makinasinda biraz kizarana kadar bekletirseniz çok lezzetli oluyor. Diger börekleri de tabii ki isitip yiyebilirsiniz. Harclari kendi arzu ettiginiz sekilde hazirlayabilirsiniz. Yapilis seklini fotograflardan görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. özlettin valla iyisindir inşallah yerin aranıyor canım ellerıne saglık bayılırım hamur işine

    YanıtlaSil
  2. Bende hamur islerini çok severim.. Güzel sözlerin için tesekkür ederim canim :))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)