Cumartesi, Şubat 20, 2010

Yine ben..

Arkadaslar hepinizi çok özledim gerçekten.. Yorum yazamasamda hepinizi birer birer takip etmeye çalisiyordum emin olun.. Minigimiz büyüyor ve dolayisiyla beni birazcik yoruyor.. Bebek odasiydi, arabasiydi suydu buydu derken baya biseyler alinmasi gerekiyordu.. Bunlar içinde zaman gerekiyordu tabii :)) O magaza senin bu magaza benim kostuk durduk ordan oraya.. Begenilmesi o kadar zor ki.. Hangisini alsak, su daha mu güzel ki, ayy yok ama bu daha emniyetli derken uçtu geçti zaman.. Her ne kadar bisey almayalim daha erken diyorsakta kiyafet görünce dayanamiyor insan.. Hele birde cinsiyeti belli olunca.. Oglumuz olacak Allah'in izniyle.. Zaten ilk hamile oldugumu anladigimdan bu yana erkek demistim, nedense öyle geçiyordu hep içimden.. Kontrolde pipisini gösterince doktorumuz söyledi erkek diye :)) Saglikli bir sekilde kucagimiza aliriz insaAllah.. 5 ay'i geçtik.. su an 30 cm büyüklügünde.. herseyi o kadar belli ki.. Çok degisik, anlatilmasi imkansiz bir duygu veriyor insana.. Rabbim isteyen herkese nasib eder insaAllah.. Simdiden telas basladi bizimkisinde.. dayisi Galatasaray diyor.. babasi Fenerbahçe diyor.. Arada kalacak eyvah eyvahh :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)