Perşembe, Mart 19, 2009

Patatesli Havuçlu Karnibahar Yemegi

Esim karnibaharli herseyi çok sever. Tursusundan, kizartmasina kadar... Bu yemekte favorilerimiz arasindadir. Küçük bir vitamin deposu :)) Malzemeler:
  • 1 sogan
  • 1 havuç
  • 1 patates
  • yarim karnibahar (benim kullandigim büyüktü, küçükse tamamini kullanabilirsiniz)
  • 1 y.k. domates salçasi
  • siviyag
  • tuz
  • sicak su

Yapilisi:

Soganlari yemeklik dograyip siviyagda rengini alana kadar kavuralim. Küp küp dogradigimiz havuçlari ve patatesleri ekleyip 1-2 dk birlikte kavuralim. Ardindan salçamizi ekleyelim. Dilerseniz 1 t.k. domates salçasi, 1 t.k. biber salçasi kullanabilirsiniz. Karnibaharlari dilediginiz büyüklükte dograyip ekleyelim. Üzerini geçmeyecek kadar sicak su ve birazda tuz ekleyelim. Kaynayinca altini kisalim, malzemeler yumuşayıncaya kadar pisirelim, yaklasik 30 dk.

4 yorum:

  1. Sevgili Betül blogun hayırlı olsun, hoşgeldin aramıza:))
    güzel paylaşımlarının devamlı olması dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Hatice..
    Tesekkür ediyorum canim, mailin içinde ayrica tesekkür :)
    Bende seni linklerime ekledim.. :)

    YanıtlaSil
  3. betülcüğüm ziyaretin çok mutlu etti beni teşekkür ederim bu tarifin çok hoşuma gitti kızım karnıbaharı tek yemiyo patatesle birlikte sunmak fikri süper deneyeceğim seninde ellerine sağlık ne güzel şeyler paylaşmışsın bizimle buarada gurbet kuşları diyorum ben size kocaman kokulu öpücükler yolluyorum hepinize ''anneme kardeşlerime arkadaşlarıma ''yaşadıgın yer hollanda demişin yanılmıyorum degilmi?

    YanıtlaSil
  4. Leman ablacim sagol senin ziyaretinde beni çok mutlu etti. Tarifi begendigine sevindim, biz çok severiz esimle.. Afiyet olsun simdiden insaAllah kizin begenir. Evet, Gurbet kuslari güzel bir lakap bizim için aslinda :) Hollanda yasadigim yer evet yanilmiyorsun canim :)

    Çok güzel seyler yapip paylasiyorsun blogunda, gerçekten çok begeniyorum..
    Yogunluktan kurtulup vakit bulursam igne oya isine merak sararim herhalde :) Senin sitenden ögrenip isleriz artik insaAllah..

    Ziyaretin için tekrar tesekkürler..

    YanıtlaSil

Yorumlariniz için her birinize ayri ayri tesekkür ediyorum. En kisa zamanda size cevap yazmaya gayret gösteriyorum.. :)